Извънредни новини
Mail Instagram Pinterest RSS
Меню

copywriting

Копирайт… повечето хора не знаят какво означава, но клатят глави утвърдително. Истината е, че без да знаеш кой е твоя копирайтър нямаш шанс за добър бизнес независимо от качеството и добрата цена на стоката, която предлагаш. Текст , думи слоган, визия, статия, банер, реклама, пазар, стокооборот – това са ключовите думи в речника на вашия човек. И ако продължавате да клатите глава ще ви кажа, това е креативната идея, която продава вашия бизнес. Кратко послание, дума, текст, които се набиват в главата на потребителя и могат да повишат от 5% до 30% вашите печалби
. 
Може би мислите, че вие познавате най – добре бизнеса си, както предимствата и положителните му страни и най вероятно това е така, но … Разбира се, че има и но…
1. Вие сте предубеден.
2. Не познавате психологията на основния ви потребителски контингент.
3. Не желаете да манипулирате за да продавате. 
4. Времето ви притиска.
5. Не сте в крак с новите тенденции в рекламата.
Огледайте се! Потърсете вашия човек! В рекламна агенция, на свободна практика … Как да го откриете? … Вероятно истински добрия и креативен копирайтър ще ви открие преди вие да откриете него… не се съмнявайте… ето вие четете тези редове, които са написани и насочени конкретно към вас и вашия проблем и съдържат в себе си решението му. Да, усмихвате се и казвате, че Ви манипулирам и агитирам. Ще бъда честен – разбира се, че е така. Ако се свържете с мен значи моя текст е добър, значи боравя добре с информация, значи предполагам как ще ме потърсите в GOOGLE, значи убеждавам, значи съм креативен, значи съм приел проблема Ви и зная как да го реша. 
Разбира се, трябва да ви пасва стила на писане, начина на мислене на копирайтъра той все пак ще ви донесе много пари, затова хонорара нека бъде не в графа разходи, а в инвестиции.

0 коментара:

Публикуване на коментар