Извънредни новини
Mail Instagram Pinterest RSS
Меню

Началото

Преди да се захвана с това нямах предства как и до къде ще доведе моята страст.Имах неистово желание да работя с потребителите на интернет исках да им дам това от което се нуждаят! Сега започвам да систематизирм тук с надеждата да открия грешките си и да ви помогна да не ги повтаряте!



След като вече имах компютър доста бързо свикнах да работя с него и започнах да мисля, как да използвам потенциала му за нещо повече от DVD плеър, уредба за слушане на музика, или обикновена пишеща машина. От приятел бях чул, че програмата Photoshop има неограничени възможности за обработка на графика. Изтеглих я и тръгнах по мъките! Започнах да чета форуми, уроци, да опитвам различните функции, четки и инструменти. Ден след ден, месец след месец времето минаваше, а аз още не бях спечелил и стотинка от интернет. Май не беше толкова лесно. Не се отчайвах, защото виждах напредъка. Текстовите ефекти ставаха все по –добри, тук там успявах да коригирам и някоя фотография, нещата се развиваха макар и бавно. Докато ровех из форумите, започнах да попадам на термини Web design, Flash, Dreamweaver, Premiere, After Effects и така стигнах до Master collection на Adobe. Тук вече бозата стана пълна. Исках да мога да работя с всичките тези програми. Разбира се едно е да искаш друго да можеш да осъществиш идеите си. Денонощни главоблъсканици, езикови бариери, и куп още проблеми. Бях на път да се проваля. Всекидневно обогатявах знанията си, четях вече доста книги по въпроса. Започнах да уча английски. Имах основни познания, но не стигаха за пълната картина. Примката около мен се затягаше, колкото повече научавах толкова по – малко ми се струваше, че зная. Появиха се нови понятия html, actionscript, XHTML/CSS, PHP, и още и още. Аз исках да зная всичко.

И тази статия се получи разхвърляна, както и моето лутане да открия правилния път.  Освен креативност и огромно желание избистрете точно какво искате да постигнете.

Ето систематизиран извода до който стигнах. Приоритетите ви степенувани по важност:

1. Английски език

2. HTML

3. photoshop

4. Dreamweaver

Това е НАЧАЛОТО на един път.



0 коментара:

Публикуване на коментар